آشنایی با بهترین پکیج های دیواری بوتان

یکی از مهم ترین تاسیسات برای سیستم گرمایشی هر ساختمانی پکیج های شوفاژ دیواری بوتان می باشند که می توانند در هر واحد مسکونی یا تجاری به صورت مجزا نصب گردند. پکیج های بوتان از استانداردهای تکنولوژی روز ایتالیا بهره برده است و از راندمان بالایی برخوردار می باشد. از همین رو، پکیج های دیواری بوتان می توانند مصرف ماهیانه گاز شما را کاهش دهد. با توجه به مزیت ها و محبوبیت این برند، شما را با انواع بهترین پکیج دیواری بوتان آشنا می کنیم تا بتوانید خرید خوبی داشته باشید.

شرکت بوتان حدود 3 دهه می باشد که به تولید انواع پکیج دیواری بوتان پرداخته است. شرکت بوتان برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود، 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش به تمامی پکیج های خود اختصاص داده است. امروزه، شرکت بوتان با تولید روز افزون پکیج های دیواری توانسته است جایگاه یکی از بهترین فروشندگان پکیج دیواری در کشور را از آن خود کند. پکیج های بوتان جایگاه برندهای خارجی را در بازار گرفته است و خود را به عنوان رقیب جدی پکیج های داخلی و خارجی دیگر برندها معرفی کرده است.

جدیدترین پکیج بوتان

جدیدترین پکیج بوتان

جدیدترین پکیج بوتان

قطعات ایتالیایی پکیج بوتان در کشور جمع می شوند قادر به تامین گرمایش و آب گرم مصرفی افراد هستند. جدیدترین پکیج بوتان در بازار مدل Pavia 24Rsi نام دارد که انتخاب خوبی برای خانواده ها می باشد. این پکیج دارای دو مبدل حرارتی است که میزان رسوبگیری را به حداقل می رساند. بر روی پکیج یک نمایشگر دیجیتال تعبیه شده تا در صورت بروز ارورها بتوانید آنها را مشاهده کنید.

 علاوه بر این، پکیج دو مبدله بوتان Pavia 24Rsi دارای سیستم ضد یخ زدگی، بای پس خودکار، احتراق آهسته قابل تنظیم، ضد نوسان دمای آب گرم، ضد گریپاژ پمپ و شیر سه طرفه، جرقه زن خودکار و غیره می باشد. راندمان این پیکج بیش از 92.8 است. از پکیج دیواری بوتان Pavia 24Rsi در محیط هایی با متراژ 150 تا 230 مترمربع استفاده می گردد.

شما برای خرید جدیدترین پکیج بوتان Pavia24Rsi می توانید با شماره های تاسیسات هدایتی تماس حاصل فرمایید.

مدل های متنوع پکیج بوتان

پکیج های بوتان در انواع مدل های مختلف تولید می شوند که نام آنها عبارت اند از:

  • Pavia
  • Verona
  • Perla Pro
  • Parma
  • Bita

برای مطلع شدن از اینکه کدام پکیج دیواری برای محیط شما مناسب است باید با ویژگی های هر یک از آنها و همچنین محیط و متراژی محلی که قرار است پکیج بوتان را در آن نصب کنید آشنا شوید.

برای احتساب تقریبی ظرفیت مورد پکیج دیواری باید عدد متراژ واحد مسکونی را در 150 و واحد تجاری را در 100 ضرب کنید. اگر مسیر دودکش پکیج شما به شکل افقی و بیش از 30 سانتی متر باشد، یا اینکه بخواهید پکیج را در فضای باز نصب کنید شما می بایست از پکیج های دارای فن استفاده کنید. اگر متراژ محیط شما از 120 متر مربع بیشتر باشد یا آب مصرفی شما املاح زیادی داشته باشد شما باید از پکیج های دو مبدله استفاده کنید.

معرفی بهترین پکیج های دیواری بوتان

پکیج دیواری بوتان Perla Pro 32Rsi

پکیج دیواری بوتان Perla Pro 32Rsi

Parma 24Rsi

پکیج بوتان Parma 24Rsi نیز یکی از جدیدترین و بهترین پکیج دیواری بوتان به شمار می رود که 4 قطعه اصلی آن از اروپا وارد می شود. فن، برد و شیر گاز از ایتالیا و پمپ و هیدرولیک از دانمارک برای تولید این محصول استفاده می شوند. راندمان پکیج بوتان Parma 24Rsi حدود 93٪ می باشد که برای محیط هایی با متراژ 150 متر مربع مناسب است. این پکیج از نوع دو مبدله محسوب می شود که تکنولوژی هایی اعم از  آیونایز، ایمنی تخلیه گاز co، عیب یابی، ضد یخ زدگی، ضد گریپاژ پمپ، کنترل عملکرد و غیره در آن تعبیه شده است.

یکی دیگر از مدل هایی که همین ویژگی ها را دارد Parma 22Rsi می باشد.

Perla Pro 32Rsi

یکیاز پرفروش ترین مدل های پکیج دیواری بوتان Perla Pro 32Rsi می باشد که با تغییراتی که در تولید فن آوری این پکیج مورد استفاده قرار گرفت نامش به پرلا پرو تغییر یافت. این پکیج دو مبدله دارای راندمان 92.9 درصد است که برای محیط هایی با متراژ 230 تا 300 متر مربع مورد استفاده قرار می گیرد. پکیج Perla Pro 32Rsi به تکنولوژی هایی اعم از  آیونایز، ایمنی تخلیه گاز co، عیب یابی، ضد یخ زدگی، ضد گریپاژ پمپ، کنترل عملکرد و غیره مجهز می باشد.

از مدل های دیگر پرلا پرو می توان به Perla Pro 28Rsi و Perla Pro 24Rsi اشاره کرد که همگی ویژگی های گفته شده را دارند. تفاوت آنها فقط در متراژ محیطی که می خواهید از آنها استفاده کنید می باشد. پکیج بوتان Perla Pro 28Rsi برای متراژ 150 تا 230 مترمربع و پکیج دیواری بوتان Perla Pro 24Rsi برای متراژهایی تا 150 مترمربع مناسب می باشد.

پکیج دو مبدله Verona 24Rsi

پکیج دو مبدله Verona 24Rsi

Verona 24Rsi

تمامی قطعات پکیج دو مبدله Verona 24Rsi ایتالیایی می باشد. این پکیج برای متراژ تا 150 مترمربع مناسب می باشد. این پکیج دو مبدله از راندمان بالا 93.05 درصد برخوردار است. پکیج Verona 24Rsi به تکنولوژی هایی اعم از  آیونایز، ایمنی تخلیه گاز co، عیب یابی، ضد یخ زدگی، ضد گریپاژ پمپ، کنترل عملکرد و غیره مجهز می باشد.

Bita 26 Sealed

یکی از اقتصادی ترین مدل های پکیج بوتان Bita 26 Sealed می باشد که دارای راندمان 90 درصد است. این پکیج دارای مدل های پکیج بوتان Bita 24 Sealed و Bita 22 Sealed می باشد. پکیج دیواری بوتان Bita 26 Sealed برای محیط هایی با متراژ 150 تا 230 مترمربع و دو مدل دیگر برای محیط هایی با متراژ تا 150 مترمربع مناسب است.

فروش ویژه پکیج های دیواری بوتان

تاسیسات هدایتی شروع به فروش ویژه پکیج های دیواری بوتان کرده است و آنها را با قیمت و گارانتی اصل شرکت بوتان ارائه می دهد. در فروشگاه تاسیسات هدایتی شما می توانید انواع مدل های پکیج دیواری بوتان را مشاهده کنید و ضمن بهره وری از مشاوره رایگان از فروشندگان می توانید بهترین پکیج دیواری بوتان خرید خود را انجام دهید.

خدمات پس از فروش پکیج بوتان

خدمات پس از فروش پکیج بوتان

خدمات پس از فروش پکیج بوتان

تاسیسات هدایتی محصولات ویژه شرکت بوتان را به تمامی مشتریان گرامی و عزیز در سطح استان البرز و شهر کرج به فروش می رساند. تاسیسات هدایتی نمانیدگی بوتان در کرج است که علاوه بر خدمات فروش پکیج بوتان، خدمات نصب و سرویس پکیج بوتان را نیز ارائه می دهد.

چرا از تاسیسات هدایتی پکیج بوتان خریداری کنیم؟
  • تاسیسات هدایتی نمایندگی فروش و نصب پکیج دیواری بوتان در کرج و استان البرز است.
  • خدمات نصب پکیج بوتان با سرعت بالا و کیفیت عالی در تاسیسات هدایتی انجام می شود.
  • شما می توانید با خیال آسوده و با قیمت مناسب در کمترین زمان ممکن انواع مدل های پکیج بوتان را خریداری و استفاده کنید.

برای استعلام قیمت پکیج دیواری بوتان با تاسیسات هدایتی تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به فروشگاه