تعمیر یخچال و فریزر در محل

خدمات تعمیر یخچال و فریزر در محل توسط  تاسیسات هدایتی انجام می شود. تعمیرات انواع  یخچال و فریزر، ساید بای ساید و دوقلو  و انواع یخچال های صنعتی و خانگی در شمال، جنوب، شرق و غرب کرج در محل استقرار یخچال عیب یابی و اقدام به تعمیر آن انجام می شود. در صورت وجود هر گونه مشکل و ایراد در یخچال شما تنها با یک تماس می توانید از خدمات خدمات تعمیر یخچال و 6ریزر در محل مورد نظر خودتان بهره ببرید. در این مرکز تعمیر یخچال انواع برندهای ایرانی و خارجی از قبیل بوش، زیمنس، جنرال الکتریک، سامسونگ، بکو ،ال‌جی، کنوود، ویرپول، ناسیونال، ماژیک شف، باکنشت، بلومبرگ،اسنوا، آاگ، دوو، ادمیرال، هایسنس، هیتاچی کن مور، میتسوبیشی و…. و همچنین یخچال های ایرانی انجام می شود.

تعمیرات یخچال و فریزر در محل

بعد از اطلاع دادن ایراد و مشکل یخچال خود به تعمیرگاه لوازم خانگی تاسیسات هدایتی، ما با اعزام تکنسین های آموزش دیده و مجرب اقدام به رفع ایراد دستگاه شما می کنیم. بدین وسیله می توانید با صرفه جویی در زمان و هزینه با خیالی راحت یخچال و فریزر خود را به دست تعمیر کاران حرفه ای ما واگذار کنید و در کوتاه ترین زمان دستگاه سالم خود را تحویل بگیرید.

یخچال و فریزر چه زمانی نیاز به تعمیر دارند؟

در صورتی که یخچال و فریزر شما مشکل و یا ایراد خاصی داشته باشد در کیفیت و عملکرد نگهداری مواد غذایی در ان موثر خواهد بود. اگر متوجه شدید که عملکرد و کیفیت دستگاه کاهش پیدا کرده است و مواد غذایی را خوب نگه نمی دارد، نیاز به تعمیر پیدا کرده است.

هر یخچال و فریزری امکان دارد دچار مشکلات مختلفی شود. قبل از اقدام به تعمیر یخچال و فریزرایراد یابی دستگاه بسیار مهم و  ضروری می باشد و نتیجه بهتری را در روند تعمیر فراهم می کند.

خدمات تعمیر یخچال و فریزر در محل

خدمات تعمیر یخچال و فریزر در محل

تعمیر تخصصی انواع یخچال و فریزر

البته شایان‌ ذکر است که برای تشخیص صحیح و کاربردی این مشکلات باید اطلاعات کافی درباره دستگاه داشته باشیم و ابزار فنی مورد نیاز برای این کار را نیز در اختیار داشته باشیم. تعمیرگاه مجاز مرکزی، نمایندگی تعمیرات فریجیدر، سامسونگ، ال جی، بوش، اسنوا و سایر برندهای معتبر را دارد و به همین دلیل تعمیر کاران مجرب ما به‌ خوبی با مشکلات موجود جهت تعمیر یخچال یا فریزر آشنایی دارند. تعمیر کاران ارسالی از تعمیرگاه لوازم‌خانگی ما می‌توانند به‌ درستی و با سرعت ایراد دستگاه شما را تشخیص دهند.

تعمیر تخصصی انواع یخچال و فریزر

مشکلات متداول در تعمیرات یخچال

هرچه نسبت به مشکلات یخچال بی تفاوت تر باشیم و دیرتر اقدام به تعمیر کنیم مشکلات آن بیشتر می شود و موجب می شود خسارت بیشتر وارد شود و هزینه های بیشتری را صرف تعمیرات کنید. به همین جهت هر چه زودتر بتوانید ایراد دستگاه را متوجه شوید و آن را تعمیر کنید از بسیاری از خسارات جدی و هزینه های اضافی و سرسام آور تعمیرات وسیع جلوگیری خواهید کرد.

همان گونه که عنوان شد عیب یابی دستگاه کاری تخصصی می باشد. البته برخی از ایرادات در یخچال ها در برند های مختلف یکسان می باشند  و و با کمی دقت آن ها می توان به موقع پیدا کرد که در زیر نمونه‌هایی از این مشکلات را آورده ایم:

  • بیش از حد گرم شدن موتور دستگاه
  • ایجاد سرو صدای زیاد یخچال
  • کاهش و یا عدم وجود برودت در یخچال
  • مدام کار کردن دستگاه
  • عدم کار کردن فن دستگاه
  • فاسد شدن و یا پاره شدن لاستیک درب (نوار گسکت) یخچال
  • عدم انجماد مواد غذایی در فریزر
  • تشکیل برفک در دستگاه
  • روشن نشدن یخچال و فریزر
  • کار نکردن موتور دستگاه

بنابراین جهت کاهش هزینه های سر سام آور بابت تعمیرات، همیشه یخچال خود را تحت نظر بگیرید و در صورت به وجود آمدن هر کدام از مشکلات گفته شده در بالا حتما با مجموعه تاسیسات هدایتی تماس حاصل فرمایید تا مشکل دستگاه شما در همان مراحل اولیه رفع شود و اقدام به تعمیرات فریزر شما کنند.

مشکلات متداول در تعمیرات یخچال

مشکلات متداول در تعمیرات یخچال

دلیل صدای ناهنجار یخچال و فریزر

در صورتی که در هنگام روشن کردن دستگاه صدای نهاهنجاری دهد ان مشکل معمولا به دلیل شل شدن و یا شکستن فنرهای داخل موتور یخچال فریزر می باشد. در صورت مواجه شدن با این مسئله متوجه خواهید شد که یخچال شما نیاز به تعمیر دارد و بایستی هرچه سریعتر با یک تعمیر کار تماس بگیرید.

اگر جای یخچال شما تنظیم نباشد باعث ایجاد سرو صدا در یخچال می شود. شما می توانید با جابه جا کردن و یا تنظیم پایه های زیر یخچال و یا با قرار دادن یک یا دو لایه موکت و یا کارتن مقوایی در زیر پایه های یخچال و فریزر صدای آن را کاهش دهید.

اگریخچالو فریزر شما به صورت مداوم صدای اضافی تولید می کند، می توانید به سادگی با جلو کشیدن یخچال خود علت این صدا را بیابید. این گونه صدا ها غالبا به دلیل شل شدن پیج های موتور می باشد که با دست گذاشتن بر روی موتور یخچال و فریزر و اعمال فشار کمی به آن و همچنین با تکان دادن موتور از شل بودن پیچ هامطمئن شوید. بنابراین مشکل دستگاه شما با سفت کردن پیچ های پایه آن رفع می شود.

گاهی ممکن است صدای یخچال و فریزر از شل بودن لوله های کندانسور پشت یخچال فریزرناشی شود که آن هم با دست گذاشتن روی لوله ها و یا بازدید بست های نگهدارنده لوله ها می توان آن صدا را نیز برطرف کرد.

تعمیرات انواع یخچال در محل

تعمیرات انواع یخچال در محل

چطور خودمان یخچال فریزر را عیب یابی کنیم؟

برخی اوقات مشاهده می کنید که یخچال مانند قبل سرما ندارد و یا متوجه می شوید که چراغ هایی قرمز رنگ به روی یخچال نمایان شده است و یا ممکن است یخچال شما خاموش شود. در این مواقع چه باید کرد و چگونه می توانید خودتان بررسی ها و اقدامات لازم را انجام دهید تا حداقل مشکل را بیابید.

گاهی ممکن است یخچال با کم و زیاد شدن برق کاملا به هم بریزد و همه چراغ های آن به رنگ قرمز در بیایند. در چنین مواقعی باید کابل را از برق بکشید و پس از ده دقیقه مجدد وصل کنید. به احتمال زیاد با این کار مشکل حل می شود. در برخی مواقع متوجه می شوید که یخچال رد نمی کند که این مورد نیز به عوامل بسیاری بستگی دارد. به عنوان مثال خراب شدن نوار گسکت یخچال و یا باز ماندن درب یخچال و نداشتن گاز و در انتها کم بودن درجه سرما و گرم شدن زیاد از حد محیط از علت های اصلی آن می باشد.

چنانچه با مشکل سرد نکردن یخچال مواجه شدید ابتدا لاستیک دور درب یخچال را چک کنید. در صورتی که مانند روزهای اول چسبندگی داشت و مشکلی نداشت به سراغ سرد کن بروید و چک کنید کنید که دمای آن در حالت معمول باشد. اگر تمام این موارد مشکلی نداشتند، ممکن است که گاز یخچال تمام شده باشد و باید نسبت به شارز آن اقدام نمایید.

چطور خودمان یخچال فریزر را عیب یابی کنیم

چطور خودمان یخچال فریزر را عیب یابی کنیم

تعمیرات یخچال در محل

تکنسین ها ی حرفه ای و متخصص که مجهز به ابزار فنی مورد نیاز هستند، در اسرع وقت مشکلات و ایرادات یخچال و فریزر  شما را پیدا می کنند و اقدام به تعمیر یخچال و فریزر شما در محل می‌کنند. گفتنی است که پس از تعمیرات یخچال ، نگهداری دستگاه نیز بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین پس از تعمیر فریزر خود دلیل پیدایش ایراد در دستگاه خود را از تعمیرکار بپرسید و با دریافت مشاوره به راه‌ کارهای موجود جهت پرهیز و دوری از چنین مشکلاتی بپردازید.

مجموعه تاسیسات هدایتی همه نوع یخچال ها را در محل شما تعمیر می کند. یخچال ها انواع مختلفی دارند مانند: یخچال های خانگی، یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، یخچال های صنعتی، یخچال های صندوقی، یخچال های ایستاده، یخچال های یخ ساز، یخچال های ویترینی و….

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به فروشگاه