فروش تصفیه آب در کرج

فروش تصفیه آب در کرج در تاسیسات هدایتی یکی دیگر از خدمات این مرکز می باشد. دستگاه تصفیه آب دستگاهی است که قادر باشد آب را برای هدف ما تصفیه کند. این هداف شامل: تهیه آب آشامیدنی، تصفیه آب با آنالیز های مختلف برای مصارف صنعتی، تبدیل آب شور به شیرین ( دستگاه آب شیرین کن این کار را انجام می دهد) برای مصارف مختلف همچون کشاورزی، مصرفی آشامیدنی و شهری و…در این مقاله  انواع تصفیه آب را به صورت مختصر و مفید شرح می دهیم. و سعی کردیم مطالب را به صورت ساده و روان توضیح دهیم.

 

کجای این کشور و در کدام شهر زندگی می کنید؟ در هر کجای این خاکی که باشید آلودگی در آب رسانی شهری بسیار زیاد شده به همین دلیل مردم برای سلامتی خود و خانواده تصمیم به خرید دستگاه تصفیه با کیفیت بالا و هزینه کم را دارند.

به دلیل آنکه تصفیه خانه های شهری نمی توانند تمام آلودگی های آب را از بین ببرند. البته باید در اطلاع باشید که برای تصفیه آب شهری از کلر و مواد دیگری استفاده می کنند که همه ی اینها برای سلامتی مضر می باشد. همه ی این موضوعات را که در نظر بگیرید متوجه می شوید که در حال حاضر وجود دستگاه تصفیه آب در هر خانه ای امری ضروری می باشد.

چرا خرید دستگاه تصفیه آب

در حال حاضر تقریبا تمام خانواده های ایرانی برای مصرف آب روزانه ی خود دستگاه تصفیه ی آب را خریداری کرده اند. این دستگاه با چند نوع فیلتری که دارد می تواند مقدار زیادی از مواد شیمیایی، میکروب ها، چندین نوع مواد خطرناک، نمک های محلول در آب را از بین ببرد. مهم ترین سوالی که در اینجا برای شما مطرح می شود، این می باشد که خرید کدام دستگاه تصفیه بهتر است؟ بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی کدام برند می باشد؟

برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب برای خانه و محل کار باید مراحلی را طی کنید:

  1. در ابتدا باید مشخصات یک دستگاه تصفیه خوب را بشناسید
  2. شناسایی قابلیت و امکانات دستگاه تصفیه آب
  3. قبل از هر چیزی نیاز و هدف خود را مورد بررسی قرار دهید
  4. بر روی هر دستگاه مشخصات ذکر شده و شما باید کاملا به این مشخصات توجه فرمایید
  5. با مطالعه، انواع مختلف دستگاه تصفیه را بشناسید و تفاوت ها را به خاطر بسپارید

و موارد ظاهری و جزئی

انواع دستگاه تصفیه آب

انواع دستگاه تصفیه آب را می توان از دو دیدگاه تقسیم بندی کرد:

۱- تقسیم بندی دستگاه تصفیه آب از نظر خانگی ، صنعتی و نیمه صنعتی

۲-تقسیم بندی دستگاه تصفیه آب از نظر روش عملکرد و نوع تصفیه، که به روش اسمز معکوس و روش فیلتراسیون دسته بندی می شود.

انواع دستگاه تصفیه آب

بررسی فروش تصفیه آب در کرج

دستگاه تصفیه آب خانگی دارای انواع مختلفی می باشد که دستگاه اسمز بهترین نوع آن است. این دستگاه به روش معکوس عمل می کند که به اسمز شناخته می شود. این نوع دستگاه تصفیه دارای پمپ و مخزن و شیرهای برقی می باشد. این موارد به شما کمک می کند که اشتباها دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای را به جای اسمز خریداری نکنید. بهتر است بدانید که دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای دارای دو نوع می باشد. نوع تقلبی آن دارای قیمت پایین تری است.

دستگاه تصفیه آبی که با روش اسمز عمل می کند با بهره گیری از بهترین تکنولوژی روز دنیا قادر است تا 99 درصد از املاح مضر آب را همچون نیترات و آرسنیک و دیگر مواد شیمیایی که مشتقات کلر و شوینده ها و انواع دیگر میکروب ها می باشد، از آب بزداید.

دستگاه تصفیه آب

نکاتی مهم در مورد دستگاه  تصفیه آب خانگی

  • روش های اصلی تصفیه آب خانگی: همه مدل های دستگاه های تصفیه آب از دو روش استفاده می کنندکه در بالا تا حدودی شرح دادیم. روش فیلتراسیون یا اولترا فیلتراسون(uf) و روش اسمز معکوس (RO). به طور مختصر دقت و میزان تصفیه آب را در هریک بیان می کنیم.

دقت تصفیه در روش فیلتراسیون غالبا بین ۰٫۱ میکرون تا ۵ میکرون می باشد.

دقت تصفیه در روش اسمز معکوس معمولا ۰٫۰۰۰۱ میکرون (یک ده هزارم میکرون) می باشد.

دستگاه تصفیه آب خانگی

 

در بین متخصصان و کارشناسان تصفیه آب، به سیستم های فیلتراسیون پیش تصفیه و به سیستم های اسمز معکوس تصفیه آب می گویند.

  • دلیل تنوع برند: شاید برای شما این سوال ایجاد شود که اگر فقط دو روش تصفیه آب وجد دارد پس دلیل این همه تنوع برند چیست؟ دلیل آن فقط در یک کلمه خلاصه می شود تجارت یا بیزینس. از بین انواع برند ها دستگاه تصفیه آب واتر فامیلی می باشد.
  • انتخاب مدل: به دلیل تنوع برندها مشتریان طیف انتخاب گسترده ای پیش رو دارند که گاهی ممکن است موجب سردرگمی آن ها شود. برای انتخاب دستگاه تصفیه آب می توانید با تاسیسات هدایتی مرکز فروش تصفیه آب درکرج می باشد، تماس بگیرید.
  • تشخیص تصفیه آب اصلی: برای این که از محصولی که خریداری می کنید اطمینان داشته باشید، بهتر است از مراکز فروش معتبر خریداری نمایید. زیرا این گونه مراکز و فروشگاه ها اعتبار کسب و کار خود را مهم می دانند و مشتریان می توانند با اطمینان خاطر و خیال آسوده تری خرید نمایند.

مهم ترین نکات برای خرید دستگاه تصفیه آب

علاوه بر این که باید مراحلی را برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب طی کنیم، لازم می باشد که به مهم ترین نکات برای خرید دستگاه تصفیه آب هم توجه بفرمایید.

  • زمان خرید به ابعاد دستگاه و حجم آن دقت فرمایید
  • باید به همخوانی سینک با حجم مورد نظر دستگاه توجه بفرمایید
  • به قابلیت نصب دستگاه تصفیه آب هم دقت بفرمایید
  • کیفیت فیلترها را باید مورد بررسی قرار دهید. چگونه؟ بهترین فیلترها را بشناسید و در زمان خرید بررسی کنید دستگاه کدام فیلتر ها را دارد
  • به جنس بدنه دستگاه دقت بفرمایید
  • و همچنین نحوه طراحی، به دلیل آنکه برخی دستگاه ها پلاستیکی هستند و طراحی جالبی ندارند به همین دلیل فشار زیاد آب آن را از بین می برد.
  • همه ی این موارد را در نظر بگیرید و دستگاه ها را با هم مقایسه کنید.

جدید ترین روشی در تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد چیست؟

یکی از روش هایی که چندان هزینه ای ندارد و روشی مدرنی محسوب می شود اسمز معکوس می باشد. خلاصه ی کار این است که دستگاه با روش غلظت سنجی میزان مواد شیمیایی، میکروب ها و نمک ای محلول و… را شناسایی و از بین می برد.

یکی از فیلترهای اسمز که ممبران نام دارد اصل این روش را پیاده سازی می کند. این دستگاه تصفیه دارای یک غشای 8 یا 113 لایه می باشد که آب را از خود عبور می دهد. این روش از جمله روش هایی می باشد که هم در تصفیه های خانگی وهم صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. روش اسمز معکوس بازده بسیار بالایی دارد، دارای یک پمپ می باشد که وظیفه ی تنظیم فشار دستگاه را برعهده دارد. برای کار کردن از جریان برق استفاده می کند و معمولا هم یک مخزن دارد که در زمان قطعی آب به مشکلی برخورد نکند. این دستگاه ها با این روش RO نام دارند.

نصب تصفیه آب در کرج

پس از خرید دستگاه تصفیه آب مورد نظرتان، جهت نصب می توانید با مجموعه تاسیسات هدایتی تماس بگیرید تا تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان به محل اعزام شوند و کار نصب را انجام دهند. راهنمای نصب تصفیه آب به طور خلاصه به شرح زیر می باشد :

  • فیلتر های پیش تصفیه را در هوزینگ ها قرار دهید.
  • ممبران را در محفظه قرار دهید.
  • نصب شیر مخزن تحت فشار.
  • نصب شیر برداشت.
  • دستگاه را به آب ورودی ساختمان متصل کنید.
  •  اتصال خروجی فاضلاب.
  • دستگاه را به مخزن تحت فشار متصل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به فروشگاه