ایران رادیاتور یکی از بهترین و با کیفیت ترین تولید کننده های پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور در ایران می باشد که برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود اعم از فروش، نصب، سرویس و تعمیرات نمایندگی های خود را در سراسر کشور تاسیس کرده است. همچنین به تمام نماینده های رسمی خود آموزش لازم را جهت ارائه خدمات ایران رادیاتور داده است. تاسیسات هدایتی به عنوان نمایندگی ایران رادیاتور در کرج آماده خدمت رسانی به شما همشریان گرامی می باشد. اگر قصد خرید، تعمیرات و سرویس پکیج های ایران رادیاتور را دارید فقط کافی است با تلفن های نمایندگی مجاز تاسیسات هدایتی تماس بگیرید. حتی اگر نیازمند مشاوره و برآورد هزینه تاسیسات ساختمان هستید، مشاوران فنی نمایندگی رسمی ایران رادیاتور هدایتی همه روزه پاسخگوی شما عزیزان هستند.

تاسیسات هدایتی نمایندگی اصلی ایران رادیاتور در البرز می باشد که در تمامی نقاط شهر کرج خدمات رسانی می کند و در اسرع وقت و با قیمت مناسب بالاترین کیفیت خدمات را به شما عزیزان ارائه می دهد. تاسیسات هدایتی مرکز مجاز ایران رادیاتور در کرج است که شما می توانید جهت درخواست خدمات نصب، سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور با ما تماس بگیرید. در اینجا برای شما مطلبی کوتاه اما مفید از هر آنچه باید درمورد نمایندگی رسمی پکیج ایران رادیاتور در استان البرز بدانید تهیه کرده ایم که توصیه می شود حتما مطالعه بفرمایید.

 

خدمات تعمیر و سرویس

انجام خدمات تعمیر و سرویس کلیه محصولات ایران رادیاتور در تاسیسات هدایتی کرج

فروش محصولات

فروش کلیه محصولات ایران رادیاتور با بهترین قیمت و ارسال سریع در سراسر استان البرز

ما در پایین لیستی از عنواینی که قرار است در این صفحه مطالعه کنید را آماده کردیم که می‌توانید روی محتوا مورد نظر خود بروید.

فروش محصولات ایران رادیاتور

فروش محصولات ایران رادیاتور

خدمات نمایندگی ایران رادیاتور در کرج

خدمات نمایندگی ایران رادیاتور در کرج شامل تمامی خدمات مربوط به فروش و پس فروش محصولات ایران رادیاتور می باشد. البته ارائه تمامی خدمات و حتی فروش به صورت تخصصی تنها قابل اجرا برای یک نمایندگی معتبر ایران رادیاتور می باشد. مجموعه ی تخصصی تاسیسات هدایتی با ارائه گواهی و کد اختصاصی معتبر آماده ی ارائه ی تمامی خدمات و فروش محصولات به همشهریان کرجی می باشد. خدمات نمایندگی ایران رادیاتور تاسیسات هدایتی به صورت زیر می باشد:

  • نصب و راه اندازی تمامی محصولات این کمپانی
  • سرویس پکیج ایران رادیاتور و تمامی محصولات
  • تعمیر و در صورت نیاز تعویض قطعات
  • فروش محصولات ایران رادیاتور در نمایندگی معتبر حتی به صورت آنلاین با ارائه گارانتی
  • اعزام سرویسکار ایران رادیاتور در محل برای پکیج، کولر گازی، شوفاژ، حوله خشک کن و غیره
  • و پشتیبانی تمامی خدمات از ابتدای فروش و یا تعمیر، نصب و غیره
  • و غیره

نماینده رسمی و مجاز ایران رادیاتور در کرج

تاسیسات هدایتی به عنوان نمایندگی رسمی ایران رادیاتور در کرج به دلیل درخواست های زیاد برای نمایندگی اصلی پکیج ایران رادیاتور در کرج از چندین متخصص و مهندسین خود را برای ارائه خدمات به دلیل بهره مندی از مجموعه ای متخصص و بزرگ تقریبا در تمامی محدوده های داخلی کرج برخوردار می باشد. از مهم ترین خدمات نماینده مجاز ایران رادیاتور در کرج فروش و تعمیر پکیج های دیواری ایران رادیاتوردر می باشد. پکیج ایران رادیاتور مانند دیگر محصولات ایران رادیاتور از خصوصیات و کیفیت منحصر به فردی برخوردار است. از این جهت ما تعمیرکار و تکنسین پکیج دیواری را در کرج در مجموعه خود در اختیار داریم که به صورت تخصصی برای پکیج ایران رادیاتور دوره دیده اند. این تعمیر کاران مطمئناً بهتر از هر تعمیرکار پکیجی در کرج به نقاط ضعف و مشکلات احتمالی دستگاه شما آشنایی دارند و در کوتاه ترین زمان ممکن به عیب اصلی دستگاه مورد نظر شما پی برده و مشکل را حل خواهند کرد و اقدام به تعمیر آن می کنند. همچنین در صورتی که قصد خرید پکیج دارید همکاران و کارشناسان ما در تاسیسات هدایتی آماده ارائه مشاوره و راهنمایی شما متناسب با متراز منزلتان و نوع نیازتان هستند.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج

تعمیر وسایل ایران رادیاتور خود را از هر نوع و مدلی که هستند به تاسیسات هدایتی، تعمیرگاه مجاز ایران رادیاتور بسپارید. با سپردن پکیج دیواری خود به تعمیرکارهای حرفه ای مرکز هدایتی با سال ها تجربه و شناخت کامل از محصولات ایران رادیاتور خیال شما از هر بابت آسوده خواهد بود. همراه داشتن ابزار و وسایل از ویژگی های تعمیرکاران مجاز هدایتی است که نوید تعمیری اساسی و حرفه ای را می دهد. استفاده از قطعات اورجینال موضوعی است که حتی پس از تعمیر هم تاثیرات به سزایی در کارایی محصول دارد. نمایندگی ایران رادیاتور در کرج با تامین قطعات اصلی با قیمت های واقعی احتمال چندین بار خرابی پکیج ایران رادیاتور و تعمیرات متوالی را به صفر رسانده است. با تماس با تاسیسات هدایتی به عنوان نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج در اسرع وقت برای شما تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور اعزام می گردد و در سریع ترین زمان و پایین ترین قیمت تعمیرات پکیج ایران رادیاتور شما انجام می شود. زمانیکه تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور به محل اعزام می گردد، ابتدا به عیب یابی پکیج ایران رادیاتور می پردازد. پس از تشخیص مشکل و عیب و نقص پکیج ایران رادیاتور، تعمیرکار به شما تمامی مشکلات و راه حل های رفع عیب پکیج ایران رادیاتور را توضیح می دهد تا از میزان خرابی و حدود هزینه و قیمت تعمیرات پکیج ایران رادیاتور خود مطلع گردید. سپس با رضایت شما اقدام به تعمیر پکیج ایران رادیاتور می کنند. درخواست تعمیرکار از نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در کرج برای شما دو مزیت دارد. مزیت اول این است که شما از تعمیرکار مخصوص برند خود استفاده کردید و در سریع ترین زمان مشکل شما حل می شود. دوم، از هزینه های اضافی جلوگیری کردید. چرا که اگر تعمیرکار پکیج نابلد باشد، پکیج شما خراب می شود.

برای اطلاعات بیشتر و خرید از نمایندگی فروش ایران رادیاتور در کرج بر روی لینک کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

سرویس پکیج ایران رادیاتور در کرج

ممکن است بعد از چندین سال استفاده از محصولات ایران رادیاتور مثل پکیج ایران رادیاتور و یا کولر اسپلیت های ایران رادیاتور، دستگاهتان دچار ایراد و یا خرابی شود. در این صورت بایستی با نمایندگی های اصلی ایران رادیاتور تماس حاصل فرمایید. کارشناسان تاسیسات هدایتی که یکی از نمایندگان مجاز ایران رادیاتور می باشد می توانند با توجه به مشکل شما را راهنمایی می کنند. لازم به ذکر است که برای جلوگیری و کاهش این مشکلات پیشنهاد می کنیم که نسبت به پی گیری سرویس های دوره های آن ها کوتاهی نکنید. سرویس پکیج ایران رادیاتور یکی از مهم ترین نکات نگهداری، کارایی بالا و طول عمر پکیج البته به دست سرویسکار متخصص و نه هر سرویسکار آچار به دستس می باشد. همیشه این مسئله را در نظر بگیرید که شما برای سرویس پکیج با اعزام هر شخصی همان هزینه و اغلب اوقات بیشتر از آن هم تقبل می کنید در نتیجه بهترین و متخصص ترین را انتخاب کنید. سرویس سالیانه پکیج های ایران رادیاتور خدمت دیگری است که سرویسکاران متعهد مرکز هدایتی در تمامی نقاط کرج ارائه می دهند. با سرویس دوره ای پکیج از خراب شدن و متعاقبا هزینه ی تعمیرات پیشگیری کنید. از دیگر مزیت های سرویس پکیج های دیواری ایران رادیاتور کاهش استهلاک و افزایش عمر مفید آنها می باشد.

اگر به دنبال بهترین سرویسکار پکیج ایران رادیاتور در کرج می باشید، می خواهید در کم ترین زمان برای سرویس پکیج ایران رادیاتور در محل اقدام کنید، هزینه ای معقول و به صرفه را برای سرویس پکیج ایران راداتور پرداخت کنید، و یا تا جایی که امکان دارد کم ترین هزینه و قیمت را پرداخت کنید، و یا در نهایت به دنبال کیفیت و سرعت عمل می باشید، برای دسترسی به تمامی این موارد باید به یک نمایندگی رسمی ایران رادیاتور در کرج که معتبر، دارای کد اختصاصی نمایندگی ایران رادیاتور و غیره است مراجعه فرمایید. قطعا محل یک سرویسکار متخصص پکیج ایران رادیاتور در نمایندگی معتبر می باشد. در صورتی که در بازه های زمانی مشخصی توسط کارشناس مربوطه رادیاتور و کولر گازی شما بازرسی و سرویس شود اگر دستگاه شما، مستعد خرابی می باشد با هزینه خیلی کمتر دستگاه مربوطه را تعمیر کند قبل از آنکه دستگاه دچار آسیب بیشتری شود. در این جاست جمله پیشگیری بهتر از درمان است به کار می آید.

نصب پکیج ایران رادیاتور در کرج

پس از خرید پکیج ایران رادیاتور شما نیاز به نصب پکیج دارید. برای نصب پکیج هم نیاز به نصاب پکیج ایران رادیاتور دارید. برای پیدا کردن یک نصاب هم نیاز به نمایندگی ایران رادیاتور در کرج دارید. بهترین نمایندگی ایران رادیاتور در کرج تاسیسات هدایتی می باشد که دارای نصابان حرفه ای پکیج ایران رادیاتور جهت نصب و راه اندازی پکیج است. شما با خرید پکیج ایران رادیاتور از نمایندگی رسمی ایران رادیاتور در کرج می توانید به صورت رایگان از خدمات نصب پکیج ایران رادیاتور بهره مند شوید و کارت گارانتی و خدمات پس از فروش پکیج ایران رادیاتور را دریافت نمایید. تا در مراجعه های بعدی خود به نمایندگی اصلی ایران رادیاتور در البرز بتوانید از خدمات آن استفاده نمایید.

نمایندگی فروش ایران رادیاتور در کرج

تاسیسات هدایتی که در ابتدا تیمی از تعمیرکاران مجرب بود با گسترش فعالیت خود و اخذ نمایندگی ایران رادیاتور در کرج به برندی معتبر در حوزه تاسیسات مبدل شد. تاسیسات هدایتی نمایندگی فروش ایران رادیاتور در کرج با کد ۹۵۰۷۰۱۹ بوده و محصولات این برند را بطور گسترده در سراسر کرج به صورت حضوری و غیر حضوری به فروش می رساند. این فروشگاه مرکزی ایران رادیاتور در کرج محصولاتی همچون پکیج، رادیاتور پنلی، حوله خشک کن و دیگر محصولات برند ایران رادیاتور را در فروشگاه رسمی خود برای مشتریان عرضه می نماید. همچنین خدمات نصب، تعمیرات و سرویس محصولات این برند توسط تعمیرکاران و سرویسکاران مجاز ایران رادیاتور در تمامی نقاط کرج صورت می پذیرد.

فروش پکیج ایران رادیاتور

در سال های اخیر بیشترین فروش در بین پکیج ها به پکیج ایران رادیاتور تعلق گرفته است. پکیج های دیواری ایران رادیاتور دارای گواهینامه CE اروپا با رده انرژی STAR3 و راندمان ۹۳ درصد می باشد. همچنین این مدل ها توان گرمایی معادل ۲۴ وات دارند. پکیج دیواری ایران رادیاتور دارای گواهینامه استاندارد CE اروپا با رده انرژی ۳STAR با راندمان بالای ۹۳% می باشند.همچنین این مدل ها دارای توان گرمایشی خروجی واقعی ۲۴ کیلو وات می باشند. این نوع پکیج ها تجهیز شده به هیدرولیک برنجی با طول عمر بالا در مقایسه با نوع پلاستیک آن می باشد.

قیمت پکیج ایران رادیاتور

قیمت پکیج ایران رادیاتور در کنارکیفیت بالا بسیار مناسب و منطقی می باشد که اقشار مختلف جامعه توان خرید انواع مدل ها و ظرفیت های مختلف آن را دارند. در سال های اخیر شرکت تولیدی ایران رادیاتور علاوه بر تولید رادیاتور آلومینیومی اقدام به ساخت و ارائه پکیج های دیواری نیز کرده است. به دلیل دارا بودن سال ها تجربه در زمینه تاسیسات پکیج دیواری ایران رادیاتور در همان ابتدای امر توانست سهم گسترده ای را از بازار فروش را به دست بگیرد. عمده سازندگان ساختمان به دلیل قیمت مناسب و طول عمر بالا ترجیح می دهند از این پکیج استفاده نمایند، به گون ای که در طی مدت کوتاهی توانست به دومین سازنده مطرح پکیج دیواری ارتقا یابد. پکیج ایران رادیاتور دارای مدل های مختلفی است که متناسب با نیاز های مختلف خانه های ایرانی طراحی شده است.

انواع پکیج ایران رادیاتور

  • پکیج دیواری ایران رادیاتور دارای انواع مختلفی است و دارای دسته بندی های متفاوتی است ما در این جا به ان می پردازیم.
  • پکیج های دیواری  فن دار ایران رادیاتور: چنانچه پس از نصب کردن پکیج لوله افقی بیش از ۳۰ سانتی متر طول داشته باشد و یا پکیج دیواری در بالکن و فضای باز نصب شده باشد؛ برای هوا دهی و خروج بهتر هوا بهتر است از پکیج فن دار استفاده نمایید.
  • پکیج دیواری بدون فن ایران رادیاتور
  • پکیج دیواری تک مبدل ایران رادیاتور : در پکیج های تک مبدل ایران رادیاتور از تماس مستقیم شعله  با آب داخل مبدل به دست می آید. در این نوع پکیج رسوب ایجاد شده به دلیل تماس مستقیم شعله با مبدل می باشد.
  • پکیج ایران رادیاتور دیواری دو مبدل: نام این نوع پکیج دیواری گویاست که برای گرمایش از دو مبدل که یکی اصلی است و دیگری مبدل صفحه ای است بهره می برد.

از مبدل اصلی برای گرمایش محیط استفاده می کند و در مبدل صفحه با قرار گرفتن آب سرد در کنار آب گرمی که توسط مبدل اصلی تولید شده است آب گرم مصرفی تولید می شود. در پکیج دو مبدله ایران رادیاتور به دلیل تماس غیر مستقیم با شعله رسوب بسیار کمتری ایجاد می شود. در صورتی که آب منطقه شما دارای املاح زیاد باشد و یا متراز آپارتمان شما بالای ۱۲۰ متر باشد، بهتر است از پکیج دو مبدله استفاده کرد.

نمایندگی شوفاژ ایران رادیاتور در کرج

نمایندگی شوفاژ ایران رادیاتور در کرج

مرکز فروش کولر گازی ایران رادیاتور

فصل گرما که شروع می شود به دنبال خرید یکی از بهترین برندهای ایرانی کولر گازی هستید. به دلیل تقاضای بالا برای خرید کولر گازی ایران رادیاتور این محصول در نمایندگی های فروش کولر گازی ایران رادیاتور در کرج قابل عرضه می باشد. برای خرید کولر گازی از نمایندگی معتبر ایران رادیاتور یا به صورت حضوری  و یا به صورت آنلاین به سایت معتبر تاسیسات هدایتی مراجعه بفرمایید.

مشاوره فنی پکیج های ایران رادیاتور در کرج

تاسیسات هدایتی به عنوان یکی از اولین و برترین نمایندگی ایران رادیاتور در کرج مشغول به خدمت رسانی می باشد. از کجا متوجه اولین و قدیمی بودن این نمایندگی بشویم؟ با توجه به کد نمایندگی تاسیسات هدایتی متوجه این موضوع خواهید شد. نگران نباشید اگر زمان کافی برای مراجعه و تعمیر پکیج و غیره را ندارید، نمایندگی رسمی ایران رادیاتور در کرج بلوار باغستان نبش بوستان ۱۲ با یک تماس  در کوتاه ترین زمان تعمیرکار متخصص را در محل اعزام خواهد کرد. این نمایندگی تمامی خدمات مربوط به محصولات ایران رادیاتور را در تمامی مناطق کرج به صورت تخصصی ارائه خواهد داد.

محصولات ایران رادیاتور توسط گروه صنعتی ایران رادیاتور در داخل ایران تولید و عرضه می شود. همین مسئله باعث دسترسی آسان به پکیج های ایران رادیاتور شده است. اما این فقط کالاست که به آسانی به دست می آید، خدمات همراه با محصول چیزی است که فروشگاه های مختلف را از هم متمایز می کند. در واقع تاسیسات هدایتی با تمرکز بر بخش غیر ملموس کالا خود را به جایگاه بهترین نمایندگی اصلی ایران رادیاتور در کرج رسانده است.

مشاوره فنی به زبان ساده و قابل فهم برای تمام اقشار، خدمت ارزشمندی است که تاسیسات هدایتی برای مشتریان محترم در نظر گرفته است. گاها انتخاب اشتباه در خرید مشکلاتی را به همراه دارد که برطرف کردن آن نیازمند هزینه مجدد و صرف زمان می باشد. خرید کالای نامرغوب و یا حتی خرید کالای مرغوبی که مناسب نیاز مشتری نباشد مسئله ایست که به سادگی و با مشورت با متخصص تاسیسات در نمایندگی ایران رادیاتور در کرج قابل پیشگیری است.

ارور و کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور

دستگاه ها نیز همچون انسان ها که بیمار می شوند، گاهی دچار مشکل می شوند و یا ایراداتی در کار آن ها مشاهده می شود. در پکیج دیواری ایران رادیاتور این ایرادات به صورت کد خطا نمایش داده می شود که به کاربران کمک می کند سریع تر و راحت تر مشکل دستگاه خود را تشخیص دهند. در این جا مجموعه ای از ارور های پکیج ایران رادیاتور را آورده ایم.

E1 کد CF,FF: بدین معنا است که پرشر سوییچ آب در وضعیت قطع آب قرار دارد (مدار آن باز است).

E2 کد  :CF,FF نشان دهنده عیب یابی ( یون ) حین کار نشان دهنده می باشد.

EB کد CF,FF : بدین معناست ترموستات حدی ۱۰۵ درجه عمل کرده است.( قطع است).

E10 کدCF   : نشان دهنده برد علامت معیوب می باشد.

E99-E30-E12  کد CF,FF : برد الکترونیک معیوب است

E31  کد CF,FF: ترمیستور مدار شوفاژ مشکل پیدا کرده است.

E32  کد CF,FF : ترمیستور مدار شوفاژ دچار مشکل شده است.

E41  کد :CF,FF   ترمیستور آبگرم مصرفی خراب شده است.(اتصال کوتاه)

E42  کد CF,FF : ترمیستور آبگرم مصرفی مشکل پیدا کرده است.(اتصال کوتاه)

E50  کد FF  : فن خاموش می باشد اما پرشر سوییچ هوا متصل است.

E51  کد FF  : فن روشن است اما پر شر سوییچ هوا در وضعیت قطع قرار دارد.

E81 کدCF,FF  : ترموستات حدی ۱۰۵ درجه قطع شده است اما دمای اندازه گیری شده توسط ترمیستور نرمال است.

AF: زمانی  که سیستم ضد یخ زدگی فعال می شود نمایشگر پانل علامت AF را نشان می دهد.

درباره شرکت ایران رایداتور

درباره شرکت ایران رایداتور

درباره‌ی شرکت ایران رادیاتور

گروه صنعتی ایران رادیاتور که در حال حاضر به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات گرمایشی خانگی و صنعتی در خاورمیانه فعالیت می کند، در سال ۱۳۵۸ آغاز به کار کرده است. ابتدا این شرکت در تهران و در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع تاسیس شد. به مرور زمان و با گسترش فعالیت های ایران رادیاتور، در سال ۱۳۶۶ کارخانه به رشت انتقال یافت. محصولات ایران رادیاتور به سرعت در میان مصرف کنندگان جای خود را باز کرد و به برندی محبوب از سوی مشتریان تبدیل شد.

کیفیت عالی و قیمت های رقابتی این برند بعد از بازارهای داخلی در سال ۱۳۶۹ به بازارهای جهانی راه یافت. درخشش ایران رادیاتور در عرصه صادرات منجر به معرفی این شرکت از طرف وزارت بازرگانی به عنوان برترین صادر کننده در سال های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۴ شد.

از آغاز فعالیت تا به امروز شرکت ایران رادیاتور با بیش از ۱۵۰۰ نفر پرسنل افتخارات زیادی را به دست آورده است که از جمله آنها می توان به بزرگترین تولید کننده رادیاتورهای آلومینیومی، پکیج دیواری و مشعل در خاورمیانه، یکی از سه شرکت برتر تولید کننده رادیاتورهای آلومینیومی در سطح جهان و یکی از سه شرکت برتر تولیدکننده مشعلهای صنعتی در جهان اشاره کرد.

در سال ۱۳۸۵ تولید پکیج ایران رادیاتور دیواری و زمینی آغاز شد. این پکیج های با بهره گیری از تبلیغات وسیع و قیمت های مناسب رقابتی همراه با کیفیتی بالا و خدمات پس از فروش توانسته است قسمت قابل توجهی از بازار مصرف کنندگان را به خود اختصاص دهد. پکیج های شوفاژ دیواری و زمینی ایران رادیاتور در مدل ها و کاربردهای متفاوتی طراحی و تولید می شوند که می توان مدل های پکیج های دیواری و زمینی، پکیج ایران رادیاتورفن دار، بدون فن، تک مبدل، دو مبدل، سه مبدل، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های ۲۱۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ را نام برد. علاوه بر این پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در انواع تک مبدل و دو مبدل در بازار موجود می باشد و هر یک بر اساس ظرفیت، نوع، راندمان سوخت مورد استفاده، فشار آب مورد نیاز و . . . دارای مدل های مختلفی می باشند. این تقسیم بندی برای سادگی  بیشتر در امر انتخاب پکیج مناسب برای هر مشتری می باشد. پکیج های مدل ECO – K – ES – E – M – L – LR  پکیج های دو مبدل محسوب می شوند و سری مدل های BM جز مدل های تک مبدل ایران رادیاتور به شمار می روند. همچنین نا گفته نماند که در هر یک از این دو مدل سری FF فن دار و سری CF بدون فن می باشد.

از این که تا پایان این مقاله را مطالعه فرمودید از شما سپاس گزاریم. امیدوارم جواب سوال هایتان در خصوص نمایندگی ایران رادیاتور در کرج را گرفته باشید. اگر همچنان سوالی باقی است و یا درخواست استفاده از خدمات متنوع تاسیسات هدایتی را دارید، می توانید با مراجعه حضوری به مرکز هدایتی در آزادگان – بلوار مطهری و یا از طریق تلفن های مجموعه با ما در تماس باشید.

Click to rate this post!
[Total: ۸ Average: ۴]
ورود به فروشگاه