نمایندگی مرکوری در کرج

در این قسمت نمایندگی مرکوری در کرج هر آنچه که از مرکوری و تعمیرات پکیج های این برند لازم است بدانید، برای شما آماده کرده است.

تاسیسات هدایتی با سال ها تجربه و خدمت خوش نامترین برند در صنعت تاسیسات کرج می باشد. ما در تاسیسات هدایتی با پیش بینی نیاز مشتریان خود را برای سرویس دهی در سطح شهر کرج آماده کرده ایم. اخذ نمایندگی معتبرترین برندهای تاسیسات خدمتی است که جهت رفاه حال ساکنین استان البرز صورت گرفته است.

درباره برند مرکوری

شرکت صنعت سرای دماوند از سال ۱۳۸۹ پکیج های شوفاژ دیواری با نام تجاری مرکوری را در ایران تولید می کند. پیش از این این محصول تحت لیسانس اروپادر چندین کشور دیگر آسیا و اروپا تولید میشده است. گروه صنعتی سرای دماوند با سابقه درخشان در زمینه تاسیسات گرمایشی توانست این فرصت اشتغال زایی را در ایران ایجاد کند. در حال حاضر یکی از باکیفیت ترین پکیج های موجود در بازار ایران پکیج شوفاژ دیواری مرکوری می باشد که از نظر طرح و رنگ نیز بسیار متنوع می باشند. همچنین ظرفیت بین ۲۰۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ وات پکیج های مرکوری پاسخ گوی طیف وسیعی از متقاضیان خرید پکیج شوفاژ دیواری می باشند. تمامی محصولات شرکت صنعت سرای دماوند از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردارند.

تاسیسات هدایتی تمامی خدمات فروش، نصب، تعمیر و خدمات پس از فروش پکیج های این برند را در منسب نمایندگی مرکوری در کرج عرضه می دارد.

پکیج چیست؟

در سال‌های اخیر استفاده از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی پکیج، در بین استفاده کنندگان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. مشکلی که در استفاده از این سیستم‌ها در آپارتمان‌ها دیده می‌شود استفاده از انواع نامناسب آنها در محیط‌‌های آپارتمانی است.در کل سه مدل سیستم پکیج با استانداردها و کاربردهای مختلف وجود دارد که متناسب با هر نوع و متراژ ساختمان‌ها می‌توان از آن استفاده کرد.نوع نخست: شامل سیستم‌هایی است که بیشتر مانند آبگرمکن‌های دیواری و… با استانداردهای معمولی و برای ساخت و سازهای بالای ۱۰۰ مترمربع مورد استفاده قرار میگیرد. این پکیج‌ها اکسیژن مورد نیاز برای احتراق را از هوای داخلی فضای آپارتمان می‌گیرد و حتماً باید گاز مونوکسید کربن آن‌ها از طریق دودکش به بیرون منتقل شود. این نوع پکیج‌های مرکوری که بیشترین استفاده را در ساخت و سازهای امروزی کشور دارد، به هیچ وجه برای آپارتمان‌های با متراژ پایین مناسب نمیباشد.

نوع دوم: پکیج‌هایی است که استاندارد بالاتری نسبت به نوع نخست دارد و تفاوت آن با نوع نخست در این است که دود ناشی از احتراق را به علت داشتن فن، با فشار بیشتری به دودکش و فضای خارجی آپارتمان منتقل می‌کند.اما در نوع سوم که متناسب با تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است، هوای مورد نیاز برای احتراق را از بیرون ساختمان می‌گیرد و دود ناشی از احتراق را هم به بیرون از فضای آپارتمان منتقل می‌کند. با این وجود مشکلی که در ارتباط با نصب این پکیج‌ها وجود دارد، این است که دودکش باید روی نمای ساختمان نصب شود که از نظر زیبایی نمای ساختمان را با مشکل مواجه می‌کند.
ترفند جدید سازنده‌ها برای کاهش هزینه ساخت

نکته:

مسئله در خور اهمیت این است که گاهی اوقات پکیج‌هایی در ساختمان‌ها نصب می‌شود که با متراژ، تناسب ندارد. یکی از وظایف مهندسان ناظر این است که از نصب پکیج نامناسب در آپارتمان‌ها جلوگیری کنند. در حالی که بسیاری از سازندگان به علت حذف هزینه‌های ناشی از طراحی سیستم موتور خانه مرکزی به تعبیه مکانی برای پکیج در آپارتمان روی آورده‌اند. بیشتر این سازندگان هم از نصب پکیج خودداری می‌کنند و در بیشتر ساخت و سازها، تهیه و نصب این سیستم را به عهده صاحبخانه آینده می‌گذارند تا از این طریق متحمل هزینه‌های طراحی و اجرای سیستم موتورخانه مرکزی نشوند؛ لذا به سازندگان توصیه می‌شود که برای ساخت و سازهایی با بیش از ۱۰ واحد مسکونی حتماً از سیستم موتورخانه مرکزی استفاده کنند.

بهترین نمایندگی مرکوری در کرج

تاسیسات هدایتی ارائه دهنده تمامی خدمات تاسیسات ساختمانی، به عنوان نمایندگی مرکوری در کرج از امروز در خدمت مشتریان عزیز می باشد. تاسیسات هدایتی با مسئولیت کامل مشکل شما هر چه که باشد به سرعت برطرف می نماید. تعهد نسب به مشتریان پکیج های مرکوری با تیم هدایتی محقق می‌شود.

از جمله خدمات نمایندگی مرکوری در استان البرز:

  • فروش کلیه محصولات مرکوری
  • ارائه خدمات پس از فروش پکیج های مرکوری
  • برخورداری از تعمیرگاه مجاز مرکوری
  • اعزام سرویسکار پکیج در محل مشتری
  • ارائه مشاوره فنی درباره پکیج های مرکوری به مشتریان

 

 

نمایندگی مرکوری در کرج

تاسیسات هدایتی نمایندگی مرکوری در کرج

فروش پکیج های مرکوری در کرج

با نزدیکی به فصل سرما و نیاز به هوای گرم و مطبوع در محیط منزل، خیلی ها به فکر خرید پکیج شوفاژ دیواری افتند. برند مرکوری با دارا بودن طیف وسیغی از مدل های پکیج انتخاب بسیاری از مشتریان می باشد. کلیه پکیج های برند مرکوری در فروشگاه هدایتی موجود و قابل عرضه می باشد. دسترسی آسان، تنوع بالای محصولات، قیمت های مناسب و … از جمله دلایلی است که فروشگاه هدایتی را به مقصد اول و آخر خرید پکیج های مرکوری در کرج تبدیل کرده است.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تعمیرکار پکیج مرکوری تاسیسات هدایتی

همواره یکی از دغدغه های ساکنین محدوده کرج و علی الخصوص مصرف کنندگان محصولات مرکوری مشکل سرویس دهی و ارائه تعمیرات از سوی شرکت مرکوری بوده است.

متاسفانه تا به امروز نمایندگی مجاز مرکوری در کرج و حومه وجود نداشته است و کلیه افرادی که به اسم نمایندگی اقدام به سرویس دهی می‌کنند مطمئنا مجوز رسمی از شرکت مرکوری ندارند.

برای آن دسته عزیزانی که نسبت به تعمیر لوازم خود حساس می باشند یک خبر خوش داریم. تعمیر مجاز پکیج های مرکوری تحت نظارت نمایندگی مرکوری در کرج با تاسیسات هدایتی امکان پذیر می شود. تاسیسات هدایتی با دارا بودن شبکه ای از تعمیرکاران حرفه ای و مسلط به محصولات مرکوری در کوتاه ترین زمان مشکل پکیج را شناسایی و آن را تعمیر می کنند. همچنین لازم به ذکر است که در نمایندگی مرکوری در کرج تعمیرات پکیج با وسایل و قطعات اصلی انجام می شود و دیگر جای هیچ نگرانی بابت قطعات تقلبی و عواقب آن نیست.

تعمیرات پکیج مرکوری کرج همواره یکی از دغدغه‌های ساکنین این محدوده و مصرف کنندگان محصولات مرکوری بوده است ولی امروزه با تاسیس چندین شعبه در استان البرز علی الخصوص نمایندگی مرکوری کرج این مشکل برای همیشه به فراموشی سپرده شده است .

چرا نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری کرج ؟

  • اعزام تعمیرکار مجاز در کم ترین زمان بعد از تماس شما در محدوده کرج و حومه
  • پیگیری امور تعمیرکاران توسط مدیریت و مطمئن شدن از رضایت کامل کلیه مشتریان
  • مطمئن شدن از اینکه تعمیرات پکیج مرکوری توسط نمایندگی مجاز صورت می گیرد .
  • ارائه قیمت منصفانه و معقول دستمزد طبق مصوبه اتحادیه
  • عدم دریافت هزینه ایاب و ذهاب در محدوده کرج و حومه
  • استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت شرکتی با قیمت معقول
  • رفتار محترمانه تمامی تعمیرکاران و امکان ارائه هر گونه انتقاد و شکایت به وسیله مشتری و پیگیری آن توسط شخص مدیریت
  • ضمانت ۳۰ روزه بازگشت کامل مبلغ پرداختی در صورت نارضایتی مشتری
  • ارائه فاکتور معتبر توسط کلیه تعمیرکاران در نمایندگی مرکوری کرج

 

از این که این مطلب را تا پایان مطالعه کردید از شما سپاس گذاریم. چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتر در رابطه با پکیج های مرکوری در کرج دارید حتما با تیم مشاوران هدایتی تماس حاصل فرمایید. متخصصان هدایتی می کوشند تا با راهنمایی مشتریان محترم در تمام ایام و ساعات کاری، لبخند رضایت را هدیه کنند. فقط کافی است یک بار از نمایندگی مرکوری در کرج استفاده کنید و از آن پس خودتان جزئی از تیم هدایتی خواهید شد و برای خدمات تاسیسات هدایتی تبلیغ می کنید.

با تاسیسات هدایتی از خدمات زیر بهره مند می گردید:

  • فروش پکیج مرکوری در کرج

  • تعمیر پکیج مرکوری در کرج

  • سرویس پکیج مرکوری در کرج

  • نصب پکیج مرکوری در کرج

  • اعزام سرویسکار پکیج مرکوری در کرج

تاسیسات هدایتی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سراسر کرج می باشد. مناطق تحت پوشش تاسیسات هدایتی عبارت اند از: باغستان، باغستان غربی، شاهین ویلا، دهقان ویلا، مهرویلا، عظیمیه، جهانشهر، مهرشهر، گلشهر، درختی، هفت تیر، حسن آباد، برغان، مطهری، گوهردشت، محمودآباد، شهرک اوج، شهرک امام رضا، اشتراکی، میدان شهدا، ساسانی، رزکان، آسیاب برجی، کارخانه قند، بعثت، رستاخیز، میانجاده، ۴۵متری کاج، کیانمهر، حسین اباد، مصباح، رجایی شهر، نبوت، قلمستان، میدان سپاه، خیابان بهشتی، بلوار دانش اموز، سه راه گوهردشت، دولت اباد، حیدر اباد، محمدشهر.

ویژگی های پکیج مرکوری

  • ار تکنولوژی روز اروپا برخوردار است
  • از پمپ سیرکولاسیون گراندفوس ساخت دانمارک استفاده می کند
  • ارائه آب گرم با درجه حرارت ثابت به دلیل داشتن سیستم گاز ماجولار
  • سنسور حرارتی دوبل دارد
  • سیستم کنترل هوشمند دارد
  • عیب یابی آن به دلیل داشتن سیستم کدینگ آسان می باشد
  • قابلیت برنامه ریزی دارد

تعمیر مدل های مختلف پکیج مرکوری در کرج:

  • پکیج مرکوری ۲۴MD- دو مبدل فن دار ۲۴۰۰۰
  • پکیج مرکوری ۲۴CB- چگالشی فن دار ۲۴۰۰۰
  • پکیج مرکوری ۲۴FT- تک مبدل فن دار ۲۴۰۰۰
  • پکیج مرکوری مگاترم مگا ۲۴- تک مبدل فن دار ۲۴۰۰۰
  • پکیج مرکوری ۲۸- تک مبدل فن دار ۲۸۰۰۰
  • پکیج مرکوری ۳۲- تک مبدل فن دار ۳۲۰۰۰
  • پکیج مرکوری XL- تک مبدل فن دار ۳۶ KW
  • پکیج مرکوری HD – تک مبدل فن دار ۴۰ kw

خدمات پس از فروش پکیج مرکوری در کرج

درصورتی‌که برگه گارانتی داشته باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی پکیج مرکوری در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با تعمیرگاه مرکزی پکیج مرکوری از این خدمات بهره‌مند شوید اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش ایساتیس بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران و کرج یا دفتر مرکزی تعمیرات مرکوری تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین را ه را برای تعمیر یا سرویس پکیج مرکوری خود به دست آورید ارائه خدمات باکیفیت به شما باتجربه چندین ساله به دست آمده است.

تعمیرات مرکوری در کرج

تیم تعمیرات مرکوری تاسیسات هدایتی درای تخصص و مهارت بالا در زمینه ی تعمیر محصولات و پکیج های های مرکروری دارد و تیم تاسیسات هدایتی در پیدا کردن عیب های محصولات شما حرفه ای بوده و سابقه بسیار زیادی در زمینه ی تعمیر انواع محصولات مرکوری دارد .شما می توانید تعمیر محصولات مرکوری خود را یا با مراجعه به نمایندگی تاسیسات هدایتی مرکوری و یا تماس تلفنی به ما بسپارید تا در کم ترین زمان با بالا ترین کیفیت ممکن وکم ترین هزینه محصولات شما را تعمیر کند

Click to rate this post!
[Total: ۱ Average: ۵]
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

ورود به فروشگاه