نمایندگی فروش و تعمیر پکیج

نمایندگی فروش و تعمیر پکیج تاسیسات هدایتی در کرج آماده ارائه خدمات می باشد. یکی از دستگاه های گرمایشی بسیار پر کاربرد و پر طرفدار پکیج ها می باشند که امروزه در بیشتر ساختمان ها به چشم می خورد. به دلیل حساس بودن سیستم پکیج ها ممکن است به مشکلات زیادی بر بخورد. دستگاه پکیج دیواری دارای پیچیدگی زیادی می باشد که بهتر است تعمیر آن توسط یک تعمیرکار متخصص انجام شود. تکنسین های تعمیر پکیج دیواری ابتدا این دستگاه را عیب یابی کرده و در مدت زمانی کوتاه تمامی ایرادات آن را برطرف می کنند.

تعمیرات پکیج

متخصصان در نمایندگی فروش و تعمیر پکیج به تمامی ابزار و قطعات تعمیراتی دسترسی داشته و در بالاترین سطح کیفی می توانند این دستگاه را تعمیر نمایند. تعمیر انواع پکیج در برند های مختلف و معتبری همچون ایران رادیاتور ، بوتان و غیره در این واحد انجام می شود. متخصصان در واحد تعمیرات پکیج با تمامی قسمت های دستگاه آشنایی داشته و به همین علت می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی مشکلات آن را برطرف کنند. در ادامه نکات مهم در تعمیرات پکیج در کرج و همچنین اهمیت تعمیر این دستگاه را بررسی می کنیم. به منظور آشنایی بیشتر با این دستگاه و مشکلات آن این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

تعمیر پکیج

تعمیر پکیج

نکات مهم در تعمیر پکیج دیواری

یکی از مهم ترین و اساسی ترین نکات در زمینه ی تعمیر پکیج دیواری استفاده از نیروی متخصص و حرفه ای تعمیراتی می باشد. متخصصان حرفه ای به تمامی ترفند های تعمیراتی مسلط بوده و در مدتی کوتاه می تواند تمامی مشکلات این دستگاه را برطرف کند. از دیگر نکات مهم در تعمیر پکیج تعویض قطعات آسیب دیده ی پکیج با نمونه های اورجینال می باشد. در صورتی که برای تعمیر پکیج دیواری از نمونه های ارزان قیمت و تقلبی استفاده کنید دستگاه شما در فواصل زمانی کوتاه مدت دچار مشکل شده و به تعمیر نیاز پیدا می کند.

عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری

یکی از اصلی ترین مراحل در تعمیرات پکیج عیب یابی آن به شمار می رود. کارشناسان واحد تعمیرات به دقت دستگاه را عیب یابی می کنند و سپس اقدام به تعمیر پکیج می کنند. عیب یابی از این جهت مهم است که باعث می شود که قطعه معیوب به خوبی شناسایی شود و تعمیر آن نتیجه خوبی داشته باشد.

اگر عیب یابی صحیح انجام نشود مشکلات دستگاه همچنان باقی می ماند و دستگاه به خوبی تعمیر نمی شود. یکی از مشکلات رایج هواگیری نامناسب می باشد. نشت آب نیز از دیگر ایرادات متداول پکیج ها محسوب می شود.

تعمیر این ایرادات به مهارت و تخصص بالا نیاز داشته و در صورتی که این اختلالات در دستگاه به وجود آمده تنها را ه حل برای رفع ان ها مراجعه به نیروی متخصص در واحد تعمیرات پکیج می باشد.

عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری

عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری

اهمیت تعمیر پکیج دیواری

تعمیر پکیج دیواری به دلیل  کارایی زیاد این دستگاه به خصوص در فصل زمستان دارای اهمیت بالایی است. در صورتی که برای پکیج مشکلی به وجود بیاید سیستم گرمایشی و حتی به  آب گرم نیزدسترسی نخواهید داشت. برای دسترسی دوباره به آب گرم و استفاده از سیستم گرمایشی تعمیر پکیج دیواری بسیار مهم می باشد. در صورتی که تعمیرات پکیج را به زمان دیگری موکول کنید امکان دارد مشکلات دیگری برای دستگاها ایجاد شود. بروز این مشکلات و عدم رفع و تعمیر آن ها تا میزان بسیار زیادی کارایی و کیفیت دستگاه را تحت شعاع قرار می دهد. در برخی موارد ممکن است دستگاه دیگر قابل تعمیر نباشد.

فروش پکیج های دیواری

مجموعه تاسیسات هدایتی نمایندگی فروش و تعمیر پکیج مفتخر است که با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه مشاوره و با بهره گیری از کادر حرفه ای و متخصص در حیطه فروش و خدمات پس از فروش ، آمادگی همکاری با پروژه های اداری و مسکونی را فراهم آورد. این شرکت نمایندگی انواع دستگاه های گرمایشی و سرمایشی مانند پکیج ، رادیاتور ، کولرگازی اسپلیت ، دستگاه تصفیه آب و آبگرمکن دیواری را دارد. فروش پکیج انواع در انواع زمینی و دیواری برای ویلاها و باغ هایی که دارای گاز نمی باشند. این پکیج ها با کمترین مصرف برق و دستگاه کاهنده ی برق با تکنولوژی بالا هستند. پکیج های برقی برای منازلی با متراژ هایی 120 – 180 -210 – 250 – 300 متر با کمترین میزان مصرف برق و بیشترین میزان گرمایش تولید می نماید. این پکیج ها 2 میدل و تک میدل طراحی و تولید می شوند. کاملا بی صدا هستند و نیازی به دود کش ندارد.

فروش پکیج های دیواری

فروش پکیج های دیواری

انواع پکیج های ارائه شده در تاسیسات هدایتی نمایندگی فروش و تعمیر پکیج

  • پکیج های گرمایشی از نظر نوع سوخت مصرفی به 4 دسته تقسیم می شوند:
  • پکیج های گازسوز (دیواری و زمینی بدون صدا )
  • پکیج های گازوئیل سوز (زمینی با قابلیت نصب در موتورخانه یا انباری خارج از واحد مسکونی )
  • پکیج دوگانه سوز زمینی با قابلیت نصب در موتور خانه یا انباری خارج از واحد مسکونی
  • پکيج دیواری و زمینی بدون صدا برقی
  • پکيج های شوفاژ گازوئیل سوز و دوگانه سوز که از نوع پکیج های گرمایشی زمینی می باشند عمدتاً در ویلاها و ساختمانهای یک طبقه مورد استفاده قرار می گیرند.

لیست قیمت پکیج های دیواری

قیمت فروش پکیج های شوفاژ دیواری بر اساس لیست زیر می باشد. برای اطلاع از تخفیف های ارائه شده و همچنین خرید این پکیج ها می توانید به بخش فروشگاه آنلاین ما مراجعه کرده و اقدام به خرید نمایید. قیمت فروش پکیج دیواری به قیمت درب کارخانه ودر سراسر کشور یکسان می باشد. قیمت فروش بر اساس قیمت اعلام شده توسط کارخانه سازنده می باشد. جهت خرید به صورت عمده نیز می توانید به صورت تلفنی با ما تماس بگیرید و با کارشناسان و مشاوران فروش تاسیسات هدایتی مشورت نمایید. برای مشاهده لیست قیمت می توانید به این صفحه مراجعه نمایید.

محصولات ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی تاسیسات هدایتی شامل:

  • پکیج دیواری بوتان
  • پکیج دیواری ایران رادیاتور
  • پکیج دیواری بوش
  • پکیج دیواری لورچ
  • پکیج دیواری تاچی
  • پکیج دیواری ایساتیس
  • پکیج دیواری گلدیران
  • پکیج دیواری اخگر
  • پکیج دیواری پلار
  • پکیج دیواری فرولی

تعرفه تعمیرات پکیج دیواری

هر ساله توسط صنف تعمیرکاران تعرفه تعمیرات پکیج تعین می شود و به تمامی تعمیرکاران ابلاغ می شود. این تعرفه ها به طور معمول هر سال یک بار مورد بازنگری قرار می گیرد. تمامی تعمیرکاران پکیج باید بر طبق تعرفه تعمیرات پکیج که از طریق صنف تعین شده است عمل نمایند. در صورتی که شما برخلاف تعرفه صنف تعمیرکاران پکیج اجرت پرداخت کردید می توانید به سازمان تعزیزات مراجعه کنید و شکایت خود را اعلام نمایید.

معمولا به صورت سیار تعمیرکاران پکیج در تعمیرگاه فعالیت می کنند. برخی از خدمات مربوط به پکیج بایستی حتما در محل انجام شود. جا به جایی پکیج ها معمولا هزینه بر می باشد. در صورتی که دستگاه دچار مشکل اساسی باشد به علت دسترسی به تجهیزات بهتر است پکیج به تعمیرگاه برده شود تا کار تعمیر روی آن بهتر انجام می شود. تواجه داشته باشید که برای تعمیر پکیج حتما آن را به تعمیرگاه مجاز که از جانب نمایندگی معرفی شده است و دوره های آمووزش و فنی را گذرانده است تحویل دهید.

تعرفه تعمیرات پکیج دیواری

تعرفه تعمیرات پکیج دیواری

چه برندی بخریم

در بازار پکیج های مختلفی با برندهای متنوع موجود می باشد. دو برند بوتان و ایران رادیاتور بیشترین تقاضا را از جانب مشتریان داشته اند و بیشترین سهم بازار را تصاحب کرده اند. به همین نسبت نیز نمایندگی فروش و تعمیرات این برندها در نقاط مختلف کشور موجود می باشند و در خصوص پیدا کردن تعمیر کار با مشکلی مواجه نمی شوید. اما در برخی از نقاط ایران برای تعمیرات پکیج تاچی یا پکیج ایساتیس نمایندگی های کمتری وجود دارد به خصوص اگر قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد. در صورتی که قصد خرید این پکیج ها را ارید متوجه می شوید که بین این پکیج ها تفاوت قیمت چندانی مشاهده نمی شود. تاسیسات هدایتی در کرج نمایندگی فروش و تعمیر پکیج با برند های مختلف می باشد.

هزینه تعمیر پکیج دیواری

تعرفه تعمیرات پکیج توسط اتحادیه تعمیرکاران پکیج تنظیم و اجرا می‌شود و به تعمیرکار پکیج ابلاغ می شود. البته اگر نیاز به تعویض قطعه‌ای باشد هزینه قطعه به هزینه تعمیرات اضافه می‌شود. معمولاً هزینه قطعات برندهای مختلف پکیج با هم متفاوت است. به عنوان مثال هزینه تعویض قطعه و تعمیرات پکیج مرکوری با هزینه تعمیرات پکیج تاچی متفاوت است. در مقایسه با هزینه‌های تعمیر موتورخانه، اجرت تعمیرات پکیج بسیار کم‌تر و مقرون به صرفه است. به همین علت استفاده از پکیج دیواری روز به روز مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد.

هزینه تعمیر پکیج دیواری

هزینه تعمیر پکیج دیواری

طریقه نصب پکیج چگونه می باشد

نصب پکیج را حتما باید توسط نمایندگی های مجاز شرکت های سازنده خود پکیج انجام شود. در صورتی که توسط افراد متقربه نصب صورت گیرد پکیج دیگر شامل گارانتی شرکتی نمی شود و شرکت تولیدی آن هیچ گونه مسئولیتی را برای پکیج دیواری و تعمیر ان نمی پذیرد. بنابراین توصیه می کنیم پیش از اقدام به نصب پکیج ها نسبت به مجاز بودن نصاب دستگاه مطمئن شوید. برای این منظور می توانید از نصاب پکیج بخواهید کارت خود را به شمان نشان دهد.

فروش پکیج ایران رادیاتور در کرج

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور دارای طراحی زیبا و خاص و با استفاده از بالاترین تکنولوژی روز اروپا در ابعادی مناسب و ظاهری جذاب برای نصب در انواع فضا ها می تواند مناسب باشد. این پکیج دیواری ایران رادیاتور در مدل فن دار با محفظه احتراق بسته و به صورت دو مبدل در ظرفیت های مختلف برای متراژ های متفوت قابل ارائه است.

از ویژگی های فوق العاده این دستگاه فن با قابلیت تنظیم دستی، صفحه نمایش دیجیتالی با نور پس زمینه مناسب که در انواع روشنایی قابل دیدن می باشد و راندمان مطلوب همراه با مصرف انرژی استاندارد و بهینه می باشد که باعث متمایز شدن آن از سایر دستگاه ها و مدل های پیشین خود شده است.

از دیگر وظایف پکیج های دیواری علاوه بر تامین آب گرم مصرفی و مورد نیاز در منزل، گرم کردن آب مورد استفاده در رادیاتورها در فصل زمستان نیز می باشد.

پکیج ایران رادیاتور صدای بسیار کمتری در زمان روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی دارد و نوسانات دمای آب در آن به دلیل ناچیز بودن اصلا احساس نمی شود. مهمتر از همه دارای راندمان بالاتری در قیاس با شوفاژ خانه های مرکزی است. از ویژگی های دیگر استفاده از پکیج ایران رادیاتوراشغال فضای خیلی کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد.

پکیج های ایران رادیاتور به دلیل ایمن بودن و بهینه مصرف کردن سوخت با استقبال بسیاری از مردم مواجه شده است به همین دلیل توانسته جایگزین موتورخانه های قدیمی شود. امروزه شرکت های بسیاری با بررسی نیاز مردم اقدام به ساخت انواع پکیج های دیواری کرده اند. در سال های اخیر فروش پکیج های ایرانی از جمله پکیج ایران رادیاتور بسیار موفق بوده است و توانسته در صدر لیست پر فروش ترین ها قرار گیرد.

فروش پکیج ایران رادیاتور در کرج

فروش پکیج ایران رادیاتور در کرج

مدل های پر طرفدار پکیج ایران رادیاتور

پکیج دیواری ایران رادیاتور در مدل های دیواری و ایستاده تولید و روانه بازار رقابت شده است. این نوع پکیج ها در دو نوع تک مبدله و دو مبدله موجود می باشد. در مدل دو مبدله یک مبدل برای تامین آب مصرفی است و دیگری جهت گرمایش رادیاتورها می باشد.

مدل های پکیج ایران رادیاتور L و K دارای صفحه نمایش عیب یاب دیجیتال می باشد و مدل L دارای منبع انبساط بزرگتری نسبت به دیگر مدل ها دارد. مدل های E و M کارکرد یکسانی دارند اما ظاهر آنها کمی تفاوت دارد.

فروش پکیج بوتان در کرج

نام آشناترین پکیج در بین مصرف کنندگان پکیج بوتان می باشد. پکیج دیواری بوتان در میان برندهای ایرانی بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد. از مهمترین شعارهای این شرکت در فروش محصولات بوتان، مشتری مداری می باشد. پکیج دیواری بوتان در 10 مدل مختلف طراحی و تولید شده است و همچنین در سه ظرفیت متفاوت برای مساحت های متفوت برای آن در نظر گرفته شده است. این پکیج ها دارای سیستم های چگالشی و معمولی می باشند و به شکل مخزن دار و بی مخزن در بازار می باشند.

برای انتخاب پکیج بوتان از بین 10 مدل مختلف بهتر است بدانید که نحوه انتخاب مدل مناسب به این صورت است که محاسبات ظرفیت حرارتی مورد نیاز خانه با توجه به مساحت فضا ، نوع آب و هوای منطقه سکونتی، طبقه ساختمان و … انجام می گیرد سپس بهترین گزینه برای خرید و مناسب ترین مدل انتخاب خواهد شد .

همان طور که می دانید در ایران مردم تمایل بیشتری پیدا کرده اند برای خرید پکیج های دیواری. دلیل آن ایجاد استقلال بیشتر در واحدهای مسکونی و آپارتمان ها می باشد. شاید از میان انبوه برند ها انتخاب پکیج کمی دشوار باشد.

حال آنکه بسیاری از افراد هم بر سر این که بهترین نوع پکیج، پکیج ایرانی است یا پکیج خارجی اختلاف نظر دارند. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت بهترین نوع پکیج کدام است.

فروش پکیج بوتان در کرج

فروش پکیج بوتان در کرج

مقایسه بیشتر پکیج ایران رادیاتور و بوتان

با این که از ابتدا تا کنون هر دو شرکت ایران رادیاتور و بوتان تغیرات بسیاری را در خود ایجاد کرده اند، اما همچنان دارای ویژگی های مشابهی هستند اما در یک مقایسه کلی می توان موارد زیر را عنوان کرد:

1- بدنه: پکیج های ایران رادیاتور دارای بدنه برنجی هستند اما بوتان در سال های اخیر بدنه پکیج های خود را از جنس پلاستیک تولید می کند. بدنه برنجی باعث افزایش و مقاومت و طول عمر بالای پکیج می شود. همچنین بدنه پلاستیکی عدم جرم گیری و رسوب گیری را فراهم کرده است.

2- پمپ آب: ایران رادیاتور در پکیج های خود سالهاست از پمپ های گرانفوس استفاده می کند. پکیج های بوتان نیز هم به پمپ گرانفوس مجهز است و هم به پمپ های ویلو در ان به کار رفته است.

3- مشخصات فنی: هر پکیج دارای مشخصات فنی مختص خود می باشد که ظرفیت گرمایشی، حداکثر دما و فشار آب، تفاوت در قطر لوله ها، وزن و ابعاد و میزان برق و گاز مصرفی را شامل می شود.

5 -شکل ظاهری: تفاوت در شکل ظاهری آن ها زیاد نیست.

فروش پکیج لورچ در کرج

پکیج دیواری لورچ با راندمان 93 درصد دارای دو نوع تک مبدله و دو مبدله می باشد. این پکیج داری محفظه احتراق بسته و فن دار می باشد. از ویژگی های برجسته این پکیج می توان به سیستم عیب یاب دیجیتال، راندمان بالا، سیستم ایمنی پیشرفته کنترل دودکش خودکار، برخورداری از قطعات با کیفیت اروپایی، قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی، سیستم ضد یخ زدگی و …  اشاره کرد.

فروش پکیج لورچ در کرج

فروش پکیج لورچ در کرج

سیستم احتراق بسته و فن دار:

نوع این پکیج از نوع سیستم احتراق بسته می باشد. احتراق بسته به این صورت می باشد که با استفاده از یک دودکش دوجداره گازهای خروجی حاصل از احتراق دستگاه با کمک فن های مکنده قوی از جداره داخلی به سمت بیرون کشیده می شود. اکسیژن مورد نیاز برای سوخت و احتراق بهتر نیز از جداره خارجی آن تامین می شود. از مزیت های دستگاه هایی که با سیستم احتراق بسته کار می کنند این است که اکسیژن محیط را مصرف نمی کنند بنابراین می توان ان ها را به راحتی در آشپزخانه نصب کرد.

دو مبدل حرارتی

به دلیل جدا بودن مبدل آب گرم مصرفی و آب گرم گرمایشی در حالت زمستانی پکیج ها، آب گرم دچار نوسان و سردی و گرمی نمی شود و شما با خیال راحت آب گرم مصرفی یکنواختی را استفاده می کنید. تکنولوژی استفاده شده در پکیج های دیواری لورچ موجی رسوب گیری کمتر در مبدل می شود و در نتیجه هزینه تعمیرات و رسوب زدایی پکیج در در طی زمان کمتر خواهد بود.

طراحی و کارکرد ساده

پنل کنترل پکیج لورچ برای راحتی در تنظیم دمای آب گرم مصرفی و دمای مدار گرمایش، ، ساده و غیر پیچیده طراحی شده است. به گونه ای که در سمت چپ پنل از طریق دو دکمه تعبیه شده دمای مورد نیاز آب گرم مصرفی و در سمت راست نیز دمای آب سیستم گرمایش را می توان کنترل کرد. همچنین صفحه نمایش دیجیتال این دستگاه در زمان بروز مشکل، کد مربوط به ارور رخ داده را نشان می دهد و شما با مراجعه به دفترچه راه اندازی این پکیج می توانید از دلیل بروز ایراد آگاه شوید.

از طریق سرویسکاران مجرب و آموزش دیده در شبکه گسترده،خدمات پس از فروش پکیج لورچ در سراسر کرج ارائه می شود.

به مدت ۲۴ ماه از تاریخ راه‌اندازی پکیج های شوفاژ دیواری لورچ مشمول ضمانت می باشند و همچنین تامین و عرضه قطعات یدکی استاندارد این محصول تا ۱۰ سال پس از تولید آن تضمین کننده آسایش خاطر شما می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به فروشگاه