مجموعه محصولات با نام تجاری پلار سال هاست که در منازل ایرانی خوش درخشیده اند. یخچال، بخاری، پکیج و کولرآبی از جمله تولیدات پلار می باشند که در فصل گرما، سرما آفرین و در فصل سرما، گرما آفرین بوده اند. نمایندگی پلار درکرج عرضه کننده تمامی محصولات تولید پلار و همچنین ارائه دهنده کلیه خدمات سرویس و تعمیرات لوازم خانگی آماده خدمت رسانی به همشریان عزیز می باشد. تاسیسات هدایتی در این مقاله مطالب مفیدی در رابطه با برند پلار و نمایندگی پلار در کرج تهیه کرده است که از شما دعوت می کنیم مطالعه بفرمایید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

  1. شرکت تولیدی پلار
  2. تاسیسات هدایتی نمایندگی پلار در کرج
  3. فروش یندگی پلار در کرج کلیه محصولات پلار در استان البرز
  4. نمایندگی خدمات پس از فروش پلار

شرکت تولیدی پلار

شرکت پلار در سال ۱۳۳۱ توسط مهندس فضل اله رهنما  تاسیس گردید. در سالهای اولیه اقدام به ساخت کاربراتورهای نفتی، وسایل خشک کن بیمارستانی، بخاری های نفت سوز اتوماتیک، بخاری گازی و آبگرمکن های خانگی و صنعتی نمود. اکنون با تلاش های مستمر و ارائه محصولات منحصر به فرد همراه با تکنولوژی روز دنیا و با کیفیت توانسته به شهرت جهانی دست یابد. امروزه تولیدات این شرکت به کولر آبی و یخچال نیز گسترش یافته است.

نمایندگی پلار

نمایندگی پلار

تاسیسات هدایتی نمایندگی پلار در کرج

تاسیسات هدایتی ارائه دهنده تمامی خدمات تاسیسات ساختمانی، به عنوان نمایندگی پلار در کرج از امروز در خدمت مشتریان عزیز می باشد. تاسیسات هدایتی با مسئولیت کامل مشکل شما هر چه که باشد به سرعت برطرف می نماید. تعهد نسب به مشتریان پکیج های پلار با تیم هدایتی محقق می‌شود.

خدمات نمایندگی پلار در استان البرز:

  • فروش کلیه محصولات پلار
  • ارائه خدمات پس از فروش پکیج های پلار
  • برخورداری از تعمیرگاه مجاز پلار
  • اعزام سرویسکار پکیج در محل مشتری
  • ارائه مشاوره فنی درباره پکیج های پلار به مشتریان

فروش کلیه محصولات پلار در استان البرز

مجموعه تولیدات شرکت پلار در حال حاضر بخاری گازی، پکیج، یخچال و کولر آبی می باشد که هر یک از این محصولات را در مدل های متنوع تولید می کند. تنوع بالا و ظاهر زیبای محصولات پلار هر مصرف کننده با هر سلیقه ای را متقاعد می کند که نهایتا برند پلار را برگزیند. تولید بخاری در ابعاد کوچک و مناسب فضاهای آپارتمانی تخصص شرکت پلار می باشد. همین امر باعث محبوبیت بخاری های پلار در سال های اخیر شده است.

فروشگاه هدایتی به عنوان نمایندگی پلار در کرج تمامی محصولات پلار را در یک محل برای شما شهروندان کرجی فراهم کرده است. تجربه ی خریدی آسان و ارزان در کنار راهنمایی گرفتن از متخصصان فنی حاضر در فروشگاه، بازخوردی است که مشتریان گرامی در اولین خرید خود از تاسیسات هدایتی اعلام می کنند. این خبر خوش را به شما می دهیم که تاسیسات هدایتی امکان خرید تلفنی را علاوه بر خرید حضوری، برای خرید هر چه راحت تر شما عزیزان ایجاد کرده است.

نمایندگی خدمات پس از فروش پلار

تاسیسات هدایتی ارائه دهنده خدمات پس از فروش و نمایندگی پلار در کرج حتی پس از مرحله خرید نیز همراه شماست. در هر کجای کرج که ساکن باشید و نیاز شما هر چه که باشد تیم خدمات پس از فروش هدایتی در کل طول سال به کمک شما می آیند. تعمیرکاران حرفه ای با سال ها تجربه همراه با تامین قطعات اصلی پکیج های پلار مزیت اصلی استفاده از خدمات پس از فروش هدایتی است. با سرویس سالیانه پکیج جلوی خیلی خرابی ها و هزینه ها را می توان گرفت.

کالاهایی همچون آبگرمکن و پکیج به علت جریان داشتن آب در آن همیشه در معرض نشست رسوب می باشد. املاح و رسوبات محلول در آب به مرور زمان در قطعات و لوله های آبگرمکن تهنشین می شوند و باعث کاهش راندمان آن و گاها سرد شدن آب می شود.

شرکت تولیدی پلار همگام با نیازهای مصرف کنندگان مدل های گوناگونی از انواع آبگرمکن دیواری و پکیج های دیواری را عرضه می کند. برای فراهم کردن آسایش و راحتی مشتریان فقط عرضه محصولات با کیفیت کافی نیست. در کنار آن ارائه خدمات پس از فروش مسمتر نیز مهم می باشد. امروزه پلار با استفاده از بیش از نیم قرن تجربه در خدمت رسانی به مشتریان خود، گسترده ترین شبکه خدمت رسانی را در اختیار دارد

یکی دیگر از مهمترین خدمات ما در تاسیسات هدایتی تعمیر و سرویس پکیج پلار در کرج می باشد. پکیج پلار نیز مانند دیگر محصولات پلار ازخصوصیات و کیفیت بالا برخوردار می باشد.

از این رو ما تعمیرکار پکیج در کرج را در مجموعه خود دارا می باشیم که از جمله بهترین تعمیر کاران پکیج پلار برای تعمیر پکیج پلار در کرج می باشند.

هزینه تعمیر پکیج یا پکیج پلار در کرج

هزینه تعمیر پکیج دیواری پلار در کرج به نوع خرابی دستگاه شما بستگی دارد. اما تعمیرکاران ما تلاش می کنند علاوه بر تحمیل نکردن هزینه های گزاف و اضافی برای تعمیر پکیج و رایاتور پلار قطعات پکیج دیواری را تعمیر نمایند و در صورتی که ضروری نباشد اقدام به تعویض آن نمی کنند.

خدمات تاسیسات هدایتی

جهت مشاهده کلیه خدمات عرضه شده توسط تیم هدایتی بر روی لینک بالا کلیک کنید.

چنانچه قصد خرید هر یک از محصولات پلار را دارید می توانید با برقراری تماس با فروشگاه هدایتی و یا مراجعه حضوری از مشاوره فنی مشاوران متخصص بهره مند شوید. نمایندگی پلار در کرج با گرد هم آوردن بهترین محصولات از معتبرترین برندها به شما امکان مقایسه کالاها و سپس انتخاب متناسب با نیازتان را می دهد.

نحوه خدمات ‌رسانی برای پکیج دیواری پلار در کرج

زمانی که تعمیرکار پکیج دیواری پلار به محل پکیج دیواری و یا پکیج دیواری شما اعزام شدند. در مرحله اول پکیج دیواری شما را بررسی می کند و در صورتی که نیاز اقدام به سرویس و یا تعمیر پکیج دیواری می نماید. پس از انجام یک چکاب کلی میزان خرابی و هزینه حدودی تعمیر و یا سرویس پکیج شما را محسابه و اعلام می کند و در صورت رضایت شما کار تعمیر را آغاز می نماید. در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد از قطعات اورجینال و اصلی استفاده می کنند.

تعمیرکار پکیج شوفاژ دیواری پلار در کرج

تکنسین ها و تعمیرکاران در نمایندگی پکیج پلار در کرج کاملا آموزش دیده اند و دوره های آموزش مخصوص پکیج های پلار را گذرانده اند که هر کدام دارای چندین سال تخصص تعمیر پکیج پلار در کرج می باشند. از این رو تعمیر شوفاژ و پکیج خود را با خیالی آسوده می توانید به تعمیرکاران تاسیسات هدایتی بسپارید.

Click to rate this post!
[Total: ۵ Average: ۳.۲]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − دوازده =

ورود به فروشگاه