شهروندان عزیز کرجی چنانچه قصد خرید، تعمیر و یا سرویس محصولات شوفاژکار را دارید، تاسیسات هدایتی به عنوان نمایندگی شوفاژکار در کرج در خدمت شماست. همچنین مشاوران هدایتی آماده اند تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات شوفاژکار را به شما معرفی نموده و در انتخاب محصول مناسب شما را راهنمایی کنند. در هر کجای کرج که هستید، می توانید برای برآورد هزینه ها با کارشناسان نمایندگی شوفاژکار در کرج تماس حاصل فرمایید.

در این مقاله به شما کمک می کنیم درکنار آشنایی با شرکت شوفاژکار، بهترین نمایندگی شوفاژکار در کرج و خدماتی که ارائه می دهد آشنا شوید.

در ادامه خواهید خواند:

  • درباره شرکت شوفاژ کار
  • نمایندگی شوفاژکار در کرج
  • فروشگاه تاسیسات هدایتی، فروش کلیه محصولات شوفاژکار در کرج
  • خدمات پس از فروش محصولات شوفاژکار
  • تاسیسات هدایتی تعمیرگاه مجاز پکیج های شوفاژکار در کرج

درباره شرکت شوفاژکار

شرکت صنعتی شوفاژکار به عنوان یکی از اولین شرکت های تاسیساتی در ایران، فعالیت خود را از بیش از ۵۰ سال پیش تا کنون با تولید انواع سیستم های حرارتی گازسوز و گازوئیل سوز آغاز کرده است. تولید طیف وسیعی از محصولات گرمایشی شامل بویلرهای چدنی، پکیج های زمینی، دیگ های چوب سوز، شومینه های چدنی و پکیج های دیواری شرکت شوفاژکار را به یکی از سرآمدهای این صنعت در ایران و خاورمیانه تبدیل کرد.

شرکت شوفاژکار با خرید ابزار، ماشین آلات و علم مورد نیاز در این صنعت از شرکت آهلمن آلمان تولید محصولات خود را با نام تجاری شوفاژکار تحت لیسانس شرکت آهلمن آغاز کرد. شوفاژکار از آغاز تا کنون به طور مداوم با به کارگیری متخصصین مجرب و تکنولوژی روز دنیا، پیشرفت چشمگیری داشته است. علاوه بر اینها استاندارد و کیفیت بالا منجر به صادرات محصولات شوفاژکار به بازارهای سراسر دنیا شده است.

یکی از محبوب ترین محصولات شوفاژکار پکیج های دیواری این برند می باشد که در ضمن راندمان و حرات بالایی که دارند از نظر مصرف انرژی بسیار مقرون به صرفه هستند. همچنین مجهز بودن به پنل کنترل هوشمند دیجیتال جتهت تنظیمات و سیستم عیب یاب هوشمند از ویژگی های برجسته این دسته از محصولات شرکت شوفاژکار می باشد.

برای مشاهده کامل محصولات شوفاژکار به سایت شوفاژکار و بخش محصولات مراجعه فرمایید.

نمایندگی شوفاژکار در کرج

تاسیسات هدایتی به عنوان نمایدگی شوفاژکار در کرج ضمن فراهم آوردن تمامی محصولات شوفاژکار در فروشگاه خود، با ارسال تعمیرکاران متخصص به تمامی نقاط کرج همواره به فکر رفاه و آسایش شما بوده است. تاسیسات هدایتی متشکل از نیروهای زبده و کاربلد در کنار تیمی جوان و مشتری مدار انواع خدمات مورد نیاز شما عزیزان کرجی را در زمینه خرید، تعمیرات مجاز، سرویس و عیب یابی پکیج های شوفاژکار عرضه می نماید. سال ها تجربه و رضایت مشتریان، تاسیسات هدایتی را به بهترین نمایندگی شوفاژکار در کرج تبدیل کرده است.

اگر نیاز به خرید محصولات شوفاژکار داشته باشید و یا نیازمند تعمیرات باشید، این اطمینان را به شما می دهیم که تاسیسات هدایتی به بهترین نحو به شما کمک خواهد کرد و با سرعت بالا و هزینه پایین نیازتان برطرف خواهد شد.

نمایندگی شوفاژکار در کرج

پکیج های دیواری هوشمند شوفاژکار

فروشگاه تاسیسات هدایتی، فروش کلیه محصولات شوفاژکار در کرج

تاسیسات هدایتی علاوه بر تعمیرگاه مجاز شوفاژکار در کرج، با دارا بودن فروشگاهی جامع و مجهز در باغستان کرج امکان خرید حضوری پکیج های شوفاژکار را برای ساکنین محترم کرج فراهم کرده است. در خرید حضوری از فروشگاه مجاز تاسیسات هدایتی ضمن امکان مقایسه و بررسی محصولات، دسترسی به کارشناسان حاضر در فروشگاه امتیاز دیگری است که می توانید از آن بهره مند شوید. چنانچه نمی توانید به فروشگاه بروید و خرید حضوری داشته باشید، نگران نباشید! مشاوران تاسیسات هدایتی به صورت تلفنی هم در خدمت شما هستند و در خرید پکیج های شوفاژکار به شما کمک خواهند کرد.

به شما پیشنهاد می کنیم با بهره گیری از مشاوره ی تیم تاسیسات هدایتی بهترین پکیج شوفاژکار را متناسب با نیاز و بودجه خود، انتخاب و خرید بفرمایید.

خدمات پس از فروش محصولات شوفاژکار

تاسیسات هدایتی با ارائه ی خدمات پس از فروش محصولات شوفاژکار، بعد از خرید هم در کنار مشتریان عزیز خواهد بود. تاسیسات هدایتی به عنوان نمایندگی رسمی شوفاژکار در کرج تمامی مراحل نصب، تعمیر و سرویس پکیج های شوفاژکار را در کرج برعهده دارد. درصورت داشتن هر سوال یا مشکلی درمورد نحوه استفاده پکیج های شوفاژکار می توانید با تماس با کارشناسان هدایتی مشکلتان را برطرف نمایید. همچنین تاسیسات هدایتی تمام موارد مربوط به ضمانت نامه محصولات شوفاژکار را به بهترین شکل در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.

تاسیسات هدایتی تعمیرگاه مجاز پکیج های شوفاژکار در کرج

تاسیسات هدایتی با برخوداری از شبکه ای از تعمیرکاران حرفه ای جهت رفاه حال مشتریان در اقسی نقاط کرج تعمیرات پکیج های شوفاژکار را انجام میدهد. تعمیرکاران تیم هدایتی با برخورداری از دانش به روز درکنار تجربه در زمینه شناخت و تعمیر محصولات شوفاژکار بهترین گزینه جهت تعمیرات پکیج در کرج می باشند. علاوه بر شخص تعمیرکار آنچه برای تعمیر و یا سرویس محصولات شوفاژکار مهم است، قطعات احتمالی مورد نیاز است که بی توجهی به این مسئله خود باعث بروز خرابی می شود. تامین قطعات اصل و در اختیار سرویس کاران قرار دادن از جمله مزیت هایی است که مشتریان قبلی تاسیسات هدایتی نیز آن را تایید می کنند. تمامی این موارد دست به دست هم می دهند تا مشتری با انتخاب تاسیسات هدایتی برای تعمیر و سرویس محصولات شوفاژکار خیالش از هر لحاظ راحت باشد.

 

این نوید را به شما می دهیم که تاسیسات هدایتی واقع در باغستان، نمایندگی شوفاژکار در کرج و آماده خدمات رسانی در تمامی سطح شهر می باشد. اگر قصد خرید و یا اخذ نمایندگی شوفاژکار را دارید با تاسیسات هدایتی تماس بگیرید.

Click to rate this post!
[Total: ۳ Average: ۳.۳]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + سه =

ورود به فروشگاه